Кошик
3322 відгуків
ОСТАТОЧНІ ЗНИЖКИ НА УСІ ЧОВНИ!Детальніше
Харків, вул. Тюринська (Якіра) 13/2 (індекс 61001), Харків, Україна
+380 (66) 054-30-90
+380 (93) 726-46-06
+380 (96) 719-04-95
«Вулкан» товари для риболовлі, мисливства, туризму та дайвінгу, камуфльовані костюми, взуття та одяг
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». Строки повернення і обміну Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Умови повернення для товарів належної якості ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН Наш магазин здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів». СТРОКИ ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІНУ Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ - усунення дефекту неможливо; - на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів; - дефект змінює товар так, що він не відповідає своєму опису; ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ МОЖЛИВЕ, ЯКЩО ВИКОНАНІ НАСТУПНІ УМОВИ: - товар не використовувався, не пошкоджене пакування загальне та елементів наповнення; - складові з наповнення подарунку не були у вживанні і не мають слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т.п.; - наявність номера замовлення з інтернет-магазину, що доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас; - збереження повної комплектації товару; - збереження цілісної заводської упаковки елементів наповнення; - товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений, відсутні сторонні запахи, плями; - товар не використовувався; - пройшло менше 14 днів з моменту покупки товару. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР ВАС НЕ ВЛАШТОВУЄ: - Ви можете зателефонувати за контактними телефонами на нашому сайті і уточнити всю процедуру повернення або обміну товару у менеджера; - якщо у Вас немає цих даних, вкажіть місто та приблизну дату оформлення замовлення, щоб менеджер міг знайти Ваше замовлення в базі і підтвердити те, що Ви є нашим клієнтом; - опишіть дефект або причину обміну/повернення товару і на прохання менеджера надайте фото доказ; - повідомте нам про намір повернути оплачений товар; - домовтеся з нами про відправку товару; - повідомте номер банківської карти (інший варіант) для повернення коштів; - після отримання і перевірки товару ми одразу повертаємо гроші за домовленістю.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner