Кошик
4858 відгуків
ТАКТИЧНЕ ЕКІПІРУВАННЯ ЗІ ЗНИЖКАМИ ТА ПОДАРУНКАМИДетальніше
Харків, вул. Тюринська (Якіра) 13/2 (індекс 61001), Харків, Україна
+380 (66) 054-30-90
+380 (93) 726-46-06
+380 (96) 719-04-95
«Вулкан» товари для риболовлі, мисливства, туризму та дайвінгу, камуфльовані костюми, взуття та одяг
Кошик
вверх
  • Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 2
  • Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 3
  • Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 4
  • Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 5
  • Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 6
вниз
Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML, фото 1

Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML

  • Готово до відправки
  • Код: T40J BML

105 000 ₴

Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BML
Двохтактний човновий двигун Parsun T40J BMLГотово до відправки
105 000 ₴
+380 (66) 054-30-90
  • +380 (93) 726-46-06
  • +380 (96) 719-04-95
  • +380 (95) 424-08-44
  • +380 (96) 277-54-76
+380 (66) 054-30-90
  • +380 (93) 726-46-06
  • +380 (96) 719-04-95
  • +380 (95) 424-08-44
  • +380 (96) 277-54-76
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис товару

Двигун човновий Parsun (Парус) T40J BML

Parsun T40J BML — простий і зручний у використанні човновий мотор, який працює стабільно і тихо для двотактного двигуна. Мотор забезпечує рівний, досить плавний хід, хорошу маневреність і легке керування у складних погодних та гідрологічних умовах. У конструкції моделі передбачені спеціальні амортизуючі прокладки, які знижують вібрації, що підвищує комфорт і точність керування човном, а якісна збірка та вихлоп через ступицю гвинта зменшують рівень шуму.

Мотор для човна Parsun T40J BML — це бюджетна модель з пониженою витратою бензину. Завдяки довгому дейдвуду мотор можна встановити на високі транці морських яхт, катерів і човнів. Дуже простий у експлуатації та обслуговуванні, мотор легко виводить на глісер легкі човни та забезпечує комфортний, плавний хід човну з пасажирами і вантажем.

Переваги:

  • Нижча ціна, ніж у 4-тактних аналогів

  • Великий маховик

  • Полегшений запуск

  • Швидше та більше розвиває швидкість

  • Для човнів з високим транцем

  • Компактний

  • Краща прийомистість

  • Простий і дешевший у ремонті

  • Регулювання зусилля для обертання мотора

  • Система зниження вібрацій

  • Термостат підтримує незалежну температуру мотора

  • Зручний у транспортуванні

  • Зручність керування завдяки розташуванню ручки газу на румпелі

Для яких плавзасобів:

  • Для алюмінієвих човнів

  • Для пластикових човнів

  • Для RIB-човнів

  • Для невеликих катерів, яхт і вітрильників (основний мотор)

  • Для великих катерів, яхт і вітрильників (маневровий мотор)

  • Для великих катерів, яхт і вітрильників (резервний мотор)

Для яких цілей:

  • Для риболовлі та полювання

  • Для швидких поїздок на глісері

  • Для транспортування відпочивальників

  • Для перевезення невеликих вантажів

  • Для буксирування водних атракціонів (банан, плюшка, таблетка тощо)

  • Для буксирування водних лиж

Характеристики:

  • Потужність (к.с.): 40

  • Потужність мотора (кВт): 29,4

  • Тип мотора: 2-тактний

  • Довжина дейдвуда (мм): 508

  • Кількість циліндрів: 2

  • Робочий об’єм циліндрів (см³): 669

  • Діаметр циліндра і хід поршня (мм): 78х70

  • Передаточне число: 2:1 (26:13)

  • Система запалювання: CDI

  • Тип запуску: ручний

  • Управління: румпельне

  • Передачі: вперед-нейтраль-назад

  • Система подачі палива: карбюратор

  • Система газорозподілу: зворотно-петльова

  • Підсос: ручний

  • Рекомендоване паливо: А92, А95

  • Тип паливного бака: зовнішній

  • Об’єм паливного бака (л): 24

  • Витрата палива (л/год): 14

  • Масло у паливну суміш: SAE90

  • Паливна суміш: обкатка 25:1, робочий режим 50:1

  • Тип свічки запалювання: NGK BP7HS-10

  • Максимальні оберти (об/хв): 4500-5500

  • Оберти на холостому ході (об/хв): 950-1050

  • Генератор (V/A): 12/6

  • Термостат: так

  • Охолодження: водяне

  • Вихлоп: через ступицю гвинта

  • Обкатка мотора (м/год): 10

  • Захист трансмісії: гумовий демпфер

  • Режим мілини: так

  • Регулювання кута диферента: ручне

  • Кількість лопатей гребного гвинта (дюйм): 3

  • Діаметр гвинта (дюйм): 11-1/8

  • Крок гвинта (дюйм): 13

  • Матеріал гвинта: алюміній

  • Колір: чорний

  • Довжина румпеля (см): 40

  • Загальна висота мотора (мм): 1340

  • Загальна довжина мотора (мм): 1106

  • Загальна ширина мотора (мм): 408

  • Вага мотора (кг): 67

Періодичність ТО:

  • ТО1 (обкатка): через 10 і 50 м/год

  • ТО2: кожні 100 м/год (не рідше 1 разу на рік)

Комплектація:

  • Мотор (шт): 1

  • Запасна свічка (шт): 2

  • Інструкція з експлуатації (шт): 1

  • Картонна упаковка (шт): 1

  • Крилчатка водяної помпи (шт): 1

  • Ремкомплект (шт): 1

  • Паливний бак (шт): 1

  • Трос аварійного запуску (шт): 1

  • Чека безпеки (шт): 1

  • Шланг для паливного бака з грушею (шт): 1

Характеристики
Основні
ТипНовий
ВиробникParsun
Тип двигунаБензиновий
Об'єм двигуна669 куб. см
Потужність40 к. с.
Кількість циліндрів2
Тактность двигунаДвотактний
Максимальна кількість обертів5500 об/хв
Рух по мілководдюТак
Система запускуРучний запуск
Система вприскування паливаКарбюратор
Охолодження двигунаРідинне
Система управлінняРумпельна
Витрата палива14 л/год
Вага67 кг
Положення передачВперед, Нейтраль, Назад
ПідсмоктуванняРучний
Тип паливного бакаЗовнішній
Об'єм паливного бака24 л
Матеріал гвинтаАлюміній
Кількість лопатей3 шт.
Гарантійний термін36 міс
Система запалюванняCDI
Оберти на холостому ходу, об/хв1050 об/хв
Габаритні розміри
Ширина408 мм
Висота1340
Довжина1106
Інформація для замовлення
  • Ціна: 105 000 ₴